2011-01-15
 14:37:21

bläbläblä

(Jag har fått låna älsks dator igen, hur bäst är han inte?)
Wow.
Så sjukt trött jag är.
Varför blir man inte pigg när man inte slösar någon energi at all utan bara tar det jättelugnt och vilar? fattar inte.
Jag tror jag ska ta och tröstshoppa från H&Ms hemsida, jag har ju fått hela 10% på det jag handlar, haha. HELA 10%. det är typ vad, 10 kr om jag handlar för 100. wow. mycket pengar! Tack H&M!

snart kommer baby hit med mat. eller, början till mat. hamburgare, bröd, dressing, (och grädde och oboy men det ska vi inte ha til hamburgarna) Och Carl kommer snart också, han sov hos Elia inatt men idag är han min igen.

Igår mådde jag verkligen botten. Och idag med, men inte lika farligt.
Vilket är surt för jag hade hoppats på att kunna åka ikväll. Men jag vågar inte bestämma mig än.

(Nathalie springer runt här som en yr liten höna och ska flytta allt från en väska till den andra, det är gullit. Hon är bra. hon säger att jag måste var hemma ikvll och vila. )

Hoppas du har en bra dag,

<3<3



Anonym

ja han är faktiskt bäst.. så är det bara



KUL ATT DU SKRIVER NÅGOT ROLIGT :) :

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: