2011-01-14
 10:45:21

Working on it

Svar till becca: Nej, jag jag skickar från mobilen så skrivr jag inte in en speciell rubrik utan den gör rubriken av första meningen och då jag bara kan ha ett visst antal bokstäver i rubriken i vanliga fall så ser det konstigt ut ;)


Rättning från förra inlägget: Jag gjorde självklart frukost ÅT lillebror! ;) hahaha.

Nu sitter jag på pappas kontor och min fina kusin Olov har börjat säkerhetskopiera min hårddisk. Nyss skulle det ta en dag, sa datorn, men nu har den ändrat sig till tre timmar. jag håller ju med på det senare måste jag säga. För isf hinner ajg förbi expert idag och lämna datorn.

Men tills det är klart tänkte jag sitta här och vara social och ockupera pappas dator ;)

<3<3



KUL ATT DU SKRIVER NÅGOT ROLIGT :) :

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: