2008-12-17
 11:14:23

bland underbara människor och bragokex

Sådär, ny dag, nya tag.

Det är så mycket som har förändrats och bestämts och pratats ut om,
Som endel av er vet så har ajg inte alls mått bra sista veckorna, och jag har inte vetat hur ajg skulle göra nästa termin,
så Igår gick jag först till Kerstin som jobbar på kontoret och pratade med henne om allt, allt som var jobbigt och hur jag tänkte och kände ang. vårterminen,
Som det var då så kände jag att det enda som gjorde att jag ens övervägde att gå var att jag ju skulle ha vävning, och det är ju ngt helt nytt, som jag vill prova på, och att jag har sköthästen Pokal.

Hon tyckte att jag skulle prata med Helena om nästa termin, då det är henne jag kommer att ha då, så sagt och gjort,
jag gick och pratade med Helena och vi kom fram till att jag kommer att läsa tio veckor, alltså fram till sportlovet, och sen få intyg på att jag läst en tioveckors vävnadskurs.

Söta söta söta Helena.

Detta kan dock ändras om jag inte får ngt jobb hemma i Piteå, för får jag inte jobb så kan jag såklart inte gå hemma och skräpa i några månader.

När jag pratat med henne ringde jag till mamma och störtgråter för att det är så skönt att allt går bra, och efter lunch berättar jag för Rebecka i min klass och börjar gråta igen, Rebecka är den i klassen jag kommit närmast och det finns inte ord för hur mkt jag tycker om henne.

Sen så pratade jag med Lizah, fina fina Lizah, och vi bestämde att lägenheten, som nu står på mig, ska skrivas över på hennes mamma.

Efter att jag pratat med Lizah så väntade skolkuratorn, som förövrigt är den bästa kuratorn jag gått till någonsin,
och efter att ha pratat med honom var jag helt slut.

så jag for hem tidigare och senare på kvällen så for jag till stallet och bestämde mig för att för första gången rida ut själv.
haha, inte smart.
Hästen var livrädd för allt och ville inte alls gå, meen, nästa gång ska det gå bättre har jag bestämt mig för =)

när jag sen kom hem på kvällen så var Rosberg kvar, jag hade lämnat honom vid studion innan jag for till stallet, och vi pratade lite och sen så fikade vi typ omänskligt mycket mackor och drack thé, det var hur trevligt som helst och med han kan man prata om allt mellan himmel och jord,


However, just nu sitter jag på bussen på väg hem till Piteå,
vi hade klasstimme innan ajg for och då berättade jag för klassen hur det var, och att dom skulle veta att det inte är pgr. av dom som jag slutar, för jag tycker verkligen om min klass, och mitt i det jag sitter och berättar så bryter jag ihop och OBSERVERA ORDET OCH, det kändes bra, det gjorde inget att jag satt och grät inför 11 pers, vilket är något jag aldrig kunnat känna förr,
Sen när jag skulle gå så kramades vi allihopa och när ajg skulle krama Ida, som slutar nu för hon läser bara en termin, så började jag gråta igen,
Underbara underbara människa!

Jag älskar verkligen min klass, Det är några av dom finaste människorna som finns, och jag har verkligen fåt vänner för livet.


Nu iaf, när jag kommer hem till Piteå, så ska jag träffa min aaallra bästa kompis, Nina.
jag ska dit och dupa mina väskor och sen så ska vi gå på schtan. tror nog det blir nån fika med,
eller mat, eller whatever, nått iaf =)


Åh, iaf, min dator har vekrligen fått kasst batteri så jag ska inte använda upp allt.
Men jag bloggar nog mer ikväll när jag kommit hem och allt har lugnat ner sig.


God Bless

Em



KUL ATT DU SKRIVER NÅGOT ROLIGT :) :

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: