2008-06-09
 21:00:51

tjockiskväll;>

Strax kommer sötelin hit, gullegullegulle.
vi ska äta onyttigt, se film och mysa.

jag har varit duktig idag och tagit mig till gymmet och tränat. mihihih. och så har ajg städat lite i mitt rumserum.

ska ju ta brorsans rum, som om det ens kan ha undgåt nån vid det här tillfället, så jag måste slänga massa skräp som jag har.

http://www.intrade.se/produktinformation/la_perla_3.html

tapeten jag vill ha.


Sen har ajg ett helt gäng med böcker som jag hade täntk sälja på tradera, så är du intresserad av polluxböcker, hojta!




Imorn ska jag till lule, älska lule, och vara med massa coola mäniskor som får mig att skratta.
Det ska bli sjukt nice, och innan det så kommer Starry hit, puss på henne. vi ska skratta tillsammans :)




Nuu kom Elin!

tjing











KUL ATT DU SKRIVER NÅGOT ROLIGT :) :

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: