2009-02-10
 09:53:51

morning

shit, fattar inte varför jag inte kan sova på morgon längre,
jag är astrött men ändå vaknar jag skittidigt.

Iaf så ville inte mamma att vi skulle fira henne på morgonen trots allt, så jag måste komma på och fixa till så att det blir bra ikväll istället.

Vi skulle kanske fara ut och rida idag igen, var såå skönt att vara ute och galoppera på isen igår men aj vilken träningsverk jag har idag.
Och idag är det huur fint väder som helst och i solen är det bara -0.5 , men beroende på när det blir att dra ut så vet ajg itne om jag måste stå över eller inte, så att jag hinner hem itid och hinner fixa här hemma.

haha och nej, just ja,

fortfarande inga bilder ;> :P
Sorryy


God Bless

Em



KUL ATT DU SKRIVER NÅGOT ROLIGT :) :

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: