2009-01-11
 23:57:08

fullmoon

Åh, jag hann inte blogga varken igår eller idag,

igår hade vi översakningsfest för Ogge som fyller 17 imorn :)
jag starry och joel hade planerat allt, så dom flesta från crosshope kom, vi var väl 15 pers tror jag,
också kidnappade vi oskar, eller ja, typ iaf :P

sen for vi hem till mig, åt gott lekte lekar ( som tyvärr resulterade i en blåtira för mig, men jag hade sjukt kul iallafall så det gjorde inget) och såg film,
dock lämnade jag herrskapet vid halv tre för att gå och sova.
att hitta sovplattser till 12 st, tre av oss 15 hade ju nämligen egna sängar i huset, var lättare sagt än gjort, men det löste sig iallafall.

Sen idag så hade jag först fullt upp med att se till så att alla åt, for tillbussen i tid, och städa övervåningen,
sen när jag åkte buss så vad jag så trött att jag inte orkade ha datorn framme och efter det har jag och MAts sett film, ätit och pratat hela kvällen.

nu ska jag dock gå och sova, två timmar senare än planerat, också blir det första skoldagen för mig imorn för detta år.
=)

från och med imorn ska jag även lägga upp bilde rså ofta so jag kan då jag nu laddar mitt kamera batteri för fullt. =)

God bless

Em


starry

HAHA, DET VAR SJUKT ROLIGT HOS DIG! ;D



lycka till i skolan din bajs! puss!


emma

skitbra planering!:D



KUL ATT DU SKRIVER NÅGOT ROLIGT :) :

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: