2009-06-26
 02:03:34

torsdag

egentligen är ajg waay to tired för att orka blogga, men det skiter jag i för det börjar bli så segt mellan gångerna nu,

igår, onsdag, var jag ledig, vad gjorde vi då? ja först klev jagocvh frida upp, sen kom ullis och Lalle förbi,
vi solade lite, eller ja, rätt mycket, sen for vi in till stan, jag tog bort tandställningen och sen for vi och åt.

Efter det for vi tillbaka till havs, gjorde oss klara, och drog ut på krogen vid 22, väldigt trevligt var det =)

efter det blev det sunes och sen påväg till bilen fick jag syn på Jonas, också väldigt trevligt, förutom att han sa att kaninen jag fått på sunes(gosedjur såklart) var den fulaste kaninen han nånsin sett.
men han tog tillbaka det sen =)

sen for vi iaf hem, och tänkte sova ut idag men då bestämde sig peppe för att han ville ut, så då gick vi en sväng med han, städade ut bungalon, och solade i flera timmar,

jag har såklart bränt mig MASSOR men så kan det gå om man inte är försiktig.,

sen ikväll så har jag jobbat, kul det med ändå,
nu ska jag sova i min egna säng för första gången på en vecka typ.
saknar mina nattsurr med frida redan.

later


Em



KUL ATT DU SKRIVER NÅGOT ROLIGT :) :

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: