2010-08-10
 00:20:06

it will be ok.

oh my, vilken lång dag det varit. Och imorgon blir det också det. men det är roligare händelser då. 10,52 ska jag möta Frida på centralstationen. underbart. och innan det ska jag hinna kopiera ett papper, posta ett brev, ringa pär och se om han kan ta kopior på mina slutbetyg och posta dem till mig.

så det betyder att jag ska upp vid iallafall åtta imorgon. för att hinna göra mig klar, och åka in till stan och allt. men det kommer bli underbart. hoppas bara att lederna hunnit vila lite för right now they hurt like...

Men men, det blir nog bra :)


Vad har ni för planer för imorgon?



nu är det dags att kasta in handduken. sleep tight my butterflies!

<3




KUL ATT DU SKRIVER NÅGOT ROLIGT :) :

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: