2010-12-23
 01:16:53

Tiden går så fort

Alltså det greppar inte, att det är julafton på två dagar. eller ja, en dag nu, eftersom att det är torsdag enligt klockan.
Jag fattar det inte. Vad hände med hösten lixom? det sa bara poff också var det lov.

De här dagarna jag har varit hemma har jag verkligen tagit det jättelugnt, och någonstans innom mig känner jag att jag sakta men säkert börjar slappna av. Stressen och ångesten finns kvar där ändå, som den alltid gör när den väl kommit, men den är inte lika påfrestande och tärande som innan.

Så jag ska njuta fullt ut av de här dagarna hemma, jag ska passa på att sova hos Frida nån natt(om du vill ha mig en hel natt vill säga ;D ) Och sen den 29e kommer min älskling hit. Hade gärna sett att de andra skånepojkarna kom med men det får väl bli ett annat år :) Jag får iaf träffa dem till Påsk, så det blir väldans trevligt!

Med baby här kommer allt kännas ännu lite bättre.
Förstår du det Patrik? Att jag är så otroligt kär i dig!




<3<3


N

NI E BÄST! (IHOP ;)



KUL ATT DU SKRIVER NÅGOT ROLIGT :) :

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: