2010-05-15
 08:20:12

and I, Im desperate for you

jag hann som aldrig uppdatera igår, först på morgonen var det bara att kliva upp, på med kläderna, packa, äta frukost, och sen iväg till bussen, där jag sov mesta delen av resan,.
sen i stan möttes jag av mamma pappa pär och carl. dom hade matsäck med sig och vi åkte till Gunnebo slott och fikade och gick runt där. mysigt värre, sen åkte vi till pappa, åt mat och sen for jag och mamma hem hit och de andra for p¨å Frank Åhdal konsert.
Sen var de här till halv elva typ och då var det dags för mig att sova, då jag ska jobba idag så ville jag få sova ut hyffsat iaf.

nu har jaqg iaf rätt gott om tid på mig, ska duscha, äta frukost och sen helst vara iväg vid tio. men det är ingen omöjlighet, bara ajg kommer igång ;)

Skriver kanske ikväll om jag orkar när jag kommer hem. kommer nog vara rätt slut.

Ska försöka hinna lägga upp lite bilder från igår då också =)


Krams!



KUL ATT DU SKRIVER NÅGOT ROLIGT :) :

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: