2010-09-14
 22:53:23

that day

Hej ni vackra människor!
Hur har eran dag varit idag? vad har ni gjort?<3<3

det har varit en bra dagför mig idag!
Konfrimationsträffen gick bra, Peter(min handledare) visste dock inte om jag skulle vara där så mkt då de redan är rätt många ledare, men det var kul att få vara med  idag iaf!

sen när jag kom hem hamnade jag på golvet i ett lååångt snack om hästar med Nathalie, jag red mycket när jag var yngre och hon har också ridit i flera år, så vi pratade minnen och hästar osvosv. så sjukt roligt.
jag saknar det. :/





två av de underbara hästar jag skött om genom åren.
(på den andra bilden är jag typ 14 bast xD)

nu har ajg satt mig i badet, har känt av lederna mkt sista dagarna som varit så jag känner att det är bra att få slappna av lite och bli varm i kroppen.


sen imorgon så är jag ju ledig, så först ska jag städa här hemma och sortera den rena tvätten åså, och sen ska jag och baby på stan en sväng innan vi ska träna, sen ska vi hem hit också ska jag klippa honom! om vi hinner. ska bli spännande, jaghar aldrig klippt någon annan innan, bara min egna lugg. :P den kommer nog också att klippas imorgon förövrigt.

det kommer kanske ett till inlägg lite senare ikväll.

ha det bra sålänge och sov gott om vi inte hörs innan!

<3<3



KUL ATT DU SKRIVER NÅGOT ROLIGT :) :

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: