2011-01-13
 11:42:41

tankevandring

Jag kan komma på mig själv med att sitta och fundera hur jag ska packa ihop allt jg har när jag flyttar, som att jag lixom glömmer bort att det är 4 månader kvar typ.. haha.

Tänk vad skönt, ett helt år, kommer jag inte behöva tänka på att jag måste storhandla, på att jag inte har några matlådor, att jag har ett berg med smutstvätt och ingen tvättid(för hej och hå, det finns ju tvättmaskin och torktumlare hos min käre far) Jag kommer inte ha ett eget rum, utan sova på loftet i vardagsrummet, men åh så mysigt det kan bli där uppe, och det är ju bara ett år.

Och tänk att få vakna och äta frukost med mamma varje morgon, och att få hänga ännu mer med mina sköna bröder som jag älskar så mycket.

Och att inte behöva tänka påatt äta GI för tro mig, det kommer min käte far att sköta utan att jag behöver bry mig.
Det kommer vara första gången på flera år, som familjen faktiskt är samlad på samma ställe på heltid.
Ifall Pär bestämmer sig för att flytta ner vill säga.

Jag hoppas det.

Och tänk om jag kommer in på skolan, jag är kass på plugga men det här hade inte varit några problem,
jag älskar det ju.


Eventproduktion. Vidare till Bröllopskoordinator. Och event, såklart, jag tror inte att jag kan överleva bara på bröllop ;)

Åh, för en gångs skull så känner jag mig faktiskt otroligt positiv till höstens äventyr redan nu.
Tack Gud för att du ger mig ro.

Nu är det dags att hoppa i något annat är myskläder och börja bege mig in mot stan,

Sen vill baby ha tillbaka sin dator, and I  dont blame him.

På tal om patrik, så kommer vi åka ner till malmö sista helgen i januari för han fyller år den 18e så vi ska ner och träffa familj och vänner, mysigt! Jag trivs bra där.

Hoppas du får en underbar dag!

<3<3


lisa

HEJ SVEJS !

VA KUL ATT HÖRA HUR DU PLANERAR FÖR DIN FRAMTID. HÄR ÄR ALLT SOM VANLIGT, DET ÄR MYCKET SNÖ GANSKA KALLT O NU SKA DET BLI 25 MINUS IGEN.

IDAG VAR JAG LEDIG O VAR HOS ALIDA O STÄDADE UT JULEN- DET BLEV SÅ FINT, MEN NU ÄR JAG LITE TRÖTT O SKA BARA SLAPPA

HA EN BRA GHELG MED BABY HÄLSA MIN BROR O CARL.

VAR DAG ÄR EN SÄLLSAM GÅVA EN SKIMRANDE MÖJILGHET..........



KUL ATT DU SKRIVER NÅGOT ROLIGT :) :

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: