2011-01-13
 09:25:56

uppe med solen!

Min älskade lillebror Carl bor här i veckan då pappa är borta, och han klev upp sju, Nathalie klev upp halv åtta, och jag låg vaken och såg till att de kom iväg ordentligt, sen så somnar jag inte om, utan ligger och snoozar för att tillslut bestämma mig för att kliva upp.

Jag tror aldrig jag har klivit upp såhär tidigt medvetet en ledig förmiddag. (Jag är iofs bara "ledig" för att min handledare är sjuk, och jag har lite jobb att göra innan jag åker på teamsamlingen halv två, men aldrig i närheten så mkt att jag msåte kliva upp nio)

Iaf, nu ör det dags för bacon och ägg, jg håller ju på att starta ett nyttigare liv och min käre far gick verkligen igång på det, så nu är det ägg och bacon varje morgon. Inte för att jag klagar, det är gott. Men jag gillar flingor också och det får jag inte äta för det innehåller på took för mycket socker!

(åh, ja, om ni undrar, så skrivs detta inlägget från en dator ochinte min mobil ;) Baby kom hit igår och lämnade sin dator här tills idag. hur underbar är han inte? ^^, )

Vad ska du göra idag?

<3<3



KUL ATT DU SKRIVER NÅGOT ROLIGT :) :

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: